EA: سونی و مایکروسافت در کریسمس امسال نبرد بزرگی را تجربه خواهند کرد | زمستانی داغ با بازی ها

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
15:8
سه شنبه 10 تير 1393

قای Peter Moore که به عنوان مدیر بخش عملیات های شرکت Electronic Arts  (ناشر سری بازی Battlefield و Mass Effect) شناخته می شوند، انتظار نبرد بزرگی را از دو شرکت سونی و مایکروسافت با کنسول های نسل هشتمی Playstation 4 و Xbox One  در تعطیلات کریسمس امسال دارند. ایشان طی مصاحبه خود با GamesIndustry International اعلام کرده اند با اینکه سونی در حال حاضر پادشاه کنسول ها شناخته می شود، برای صنعت مناسب نیست که تماما رهبری بر عهده یک شرکت باشد. صحبت های کامل ایشان را می توانید در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

آقای Peter Moore می گویند:

من فکر می کنم که نبرد بسیار بزرگی را در تعطیلات کریسمس امسال شاهد خواهیم بود و به عنوان یک ناشر خارجی، ما کاملا در موقعیت مناسبی قرار گرفته ایم. مشتریان هم این مسئله را دوست خواهند داشت و به طور کلی تاثیرات مثبتی را بر روی صنعت می گذارد.

شما نیاز دارید تا اینکه دو شرکت قدرتمند مانند سونی و مایکروسافت با یکدیگر مبارزه کنند چرا که این مسئله سرمایه گذاری را در پلتفرم های آنها به همراه خواهد داشت و رقابت مناسبی ایجاد می شود. شما خواهان این هستید که نینتندو با Wii U بازگردد. این رقابت های سالم کاملا به سود بازیکنان و محیط است. زمانی که فقط یک پیروز و رهبر در مسیر خود داشته باشید کاملا نتیجه عکس خواهد داد.

همچنین از آقای Moore سوال شد که پشتیبانی کنسول های نسل هفتمی (Xbox 360 و PlayStation 3) تا چه حد ادامه خواهد یافت؟ ایشان اعلام کرده اند که EA تا سال  ۲۰۱۶-۲۰۱۷  پشتیبانی خود را ادامه می دهد البته یک سری از کنسول ها مانند PlayStation 2 استثناء نیز هستند چرا که پشتیبانی آنها بیش از یک دهه به طول انجامید. آقای Moore می گویند:

ما امیدواریم که پشتیبانی خوبی را تا دو سه سال داشته باشیم و تا زمانی که هواداران بازی های این کنسول ها را خریداری می کنند، ما هم به تولیدات خود ادامه می دهیم. کاری که PlayStation  با PlayStation 2 کرد خارق العاده بود. من آن موقع در مایکروسافت بودم و Xbox را به گونه ای دفع کردیم چرا که فقط پول را به هدر می داد.

زمستان بسیار داغی را پیش روی خواهیم داشت!

http://images.gamenguide.com/data/images/full/10149/sony-vs-microsoft.jpg?w=720


تعداد بازدید از این مطلب: 404
بازدید : 404

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر